CZYM DOBRZE I SZYBKO WYCZYŚCIĆ GĄBECZKE DO MAKIJAŻU TYPU BEAUTY BLENDER?

Wiele z nas używa gąbeczek do makijażu. Ja korzystam z niej praktycznie codziennie. Podoba mi się, jaki efekt daje na skórze. Tylko, czym szybko i dobrze ją wymyć np. z trwałego podkładu? Z tym miałam mały problem... Jeśli i Wy go macie to ten post jest właśnie dla Was. Zapraszam :)


Oglądając jakiś czas temu filmiki dziewczyn na You Tube’ie spojrzałam na komentarze, a w nich ktoś polecał do mycia Beauty Bender’a olejek pod prysznic z ISANY. 


Będąc w Rossmannie kupiłam go. Uważam, że jest świetny :) Z łatwością domywa moją gąbeczkę nawet z bardzo ciężkich podkładów. Znacznie krócej muszę ją myć, co dla mnie jest ogromnym plusem. Mam też wrażenie, że olejek nie niszczy tak gąbeczki jak mydło, choć pewności nie mam. Kiedy gąbeczka jest już idealnie czysta możemy ją umyć mydłem antybakteryjnym np. Protex. Olejek fajnie domywa też pędzle np. ze szminki.


Koszt olejku pod prysznic z ISANY to 6,59zł za 200ml. Aktualnie jest na niego promocja, spróbujcie ;) Podejrzewam, że praktycznie każdy olejek pod prysznic sprawdzi się w tej roli bardzo dobrze.


Jakie są wasze sposoby na domycie gąbeczek lub pędzli? 

Do następnego K. 

PRZEŚLIJ KOMENTARZ

0 KOMENTARZE:

Prześlij komentarz