ANIDA PHARMACY MEDISOFT EMULSJA MICELARNA DO MYCIA TWARZY. SKÓRA DELIKATNA I WRAŻLIWA.

Dziś chciałam pokrótce przedstawić Wam emulsję do mycia twarzy. Jest o tyle wyjątkowa, że jako jedna z niewielu nie podrażnia mojej wymagającej buzi. Jeśli szukacie czegoś do mycia twarzy, jako kolejny krok w demakijażu to zapraszam do dalszego czytania :)


Ostatnio kilka razy wspominałam o tym, że mam wrażliwą, alergiczną skórę. Szukałam produktu, który będę mogła użyć pod prysznicem i nie będzie podrażniał mojej buzi. Stosuję demakijaż kilkustopniowy, a podczas kąpieli lubię wymyć twarz wodą i przeznaczonym do tego produktem. Przez przypadek trafiłam w aptece na tą emulsję i okazało się, że jako jedna z niewielu nie wpływa negatywnie na moją skórę. Kiedy kupowałam jakiś żel, piankę itp. na początku przeważnie było wszystko ok, ale po niedługim czasie moja buzia reagowała na dany produkt praktycznie zawsze tak samo – robiła się czerwona i ”paliła”. To jest już moje drugie albo trzecie opakowanie i póki, co emulsja bardzo dobrze mi się sprawdza. 


Kilka ważnych aspektów to na pewno to, że emulsja się nie pieni. Nie zmywa też dobrze makijażu (jeśli mamy full make up, to emulsja na pewno sobie z tym nie poradzi). Ja zawsze stosuje ją po wstępnym demakijażu podczas kąpieli. Nigdy nie stosowałam jej na wacik kosmetyczny, jak pisze producent i myślę, że do takiego celu się nie nadaje. Konsystencja to biały, bardzo lekki krem, który bez problemu rozprowadza się na buzi. Kosmetyk nie zachwyca zapachem. Natomiast jak już pisałam wcześniej nie podrażnia mojej buzi, nie zapycha jej, nie wysusza nadmiernie i właśnie, dlatego go lubię.


Opakowanie jest bardzo proste z pompką. W środku znajdziemy 300ml produktu, którego starczy na długo. Emulsję dostaniemy w aptece za około 7-10zł.

A Wy, co stosujecie do mycia twarzy?

Do następnego… K.

CONVERSATION

7 KOMENTARZE:

  1. Ja mam wrażliwą skórę, więc pewnie by się sprawdziła i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o niej nie słyszałam... Muszę przejść się do apteki zobaczyć :) Dziękuję za obserwację i również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o niej. Osobiście mam cerę wrażliwą i skłonną do alergii. Często boję się sięgać po nowości, bo nie wiem czym to może się skończyć na mojej twarzy. Zapiszę sobie tą emulsję :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałam się kiedyś namówić na krem z filtrem 50 do twarzy z tej firmy, ale był okropny i się zraziłam... Może jednak coś jeszcze przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena nie jest wygórowana, może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt. Ja stosuję przeróżne żele do mycia twarzy, zależy co wpadnie mi akurat w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra ją używa i chyba sama będę musiała się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń